Penonton setia drama alkisah naem

Friday 7 October 2011

MAAF ATAS PERANGAI INSAN INI

salam buat semua pengikut blog ni...
yup mmg aku tgh x berape betul skung ni..
dengan pelbagai bnde yg jadi kat diri aku...
1st aku nk mntk maaf kepade semua kawan2 aku kalu perangai aku mnyusahkan korg
2nd aku nk mntk maaf klau aku ni selalu mnggu kehidupan korg...
3rd aku nk mntk maaf sbb aku xjdi kawan yg korg harap kan..
4th aku nk mntk maaf atas segale kekurangan aku...
5th aku nk mntk maaf kepade insan yg bername suwaibah...sye tau sye mmg gile..sye akui mmg perangai sye mcm budak2...sye mntk maaf sngt2...
aku tau aku hanye manusia biase..aku ni mcm binatang mcm korg...mcm patung bagi korg...
so di sbb kan bnde yg xdpt dielakn...ade sesetngah post akn ku delete..untuk kepuasan semua pihak...walaupun ni adalah hak peribadi aku....aku ckp senang aku xkan maaf kan org yg buat aku mcm ni dunia akhirat...sbb korg kehidupan aku hancur...aku xkan bals balik...cume aku harap pe,balasan 2 biar la Allah sje yg balas...
the end...

1 comment:

  1. ceq maafkan. wlaupun tak de salah ape2. jgn sdih2 ye naim. xbaek..

    ReplyDelete