Penonton setia drama alkisah naem

Tuesday 11 October 2011

tentang diriku


assalammualaikum..
hahhaha....msti korg tertanye2 knpe and ape kaitan lagu di atas ni...
mmg aku mempunyai kisah dongeng..mmg mcm2 yg aku ingin..tapi sume 2 jadi khayalan....
 gemuk..
aku tergolong didalam orag gemuk...sebabkan gemuk mcm2 bnde aku xleh buat...
baju ssh nak cari...
kadang2 kene maki..
kene kutuk...mcm2 la...
peragai mcm budak2...
ade yg suke...but mostly ramai yg xsuke..
yup mmg perangai aku mcm budak2..
perangai mcm org gile
aku xtau la...tapi ramai gak yg kate aku ni gile...

tapi korg ni la aku sbnr....klau korg nak tau..knpe aku gemuk.....sbb ni sume mak aku yg bagi...ayah aku yg bagi....diorg bagi aku secukup makan......knpe peragai aku mc budak..sbb aku x mau serius sngt nnti ramai akan terase dan bnde ni layg mnghiburkan aku...dan sbnrnye aku xgile...cume org laen buat aku complicated....so ini la aku...

No comments:

Post a Comment